Hallo Ziggo,
Sinds kort krijg ik in Ziggo GO alleen nog de 3 gratis kanalen te zien.
Ik vermoed dat mijn account niet meer gekoppeld is aan mijn tv-abonnement, waarschijnlijk omdat ik al een tijd niet meer thuis met het Ziggo-netwerk heb ingelogd.
Kunnen jullie mijn Ziggo GO-toegang opnieuw autoriseren aan mijn abonnement?
Mijn Ziggo GO-gebruikersnaam / e-mail: ***@gmail.com
Uiteraard kan ik zo nodig aanvullende gegevens sturen via een privébericht.
Alvast bedankt!
**E-mailadres verwijderd door moderator**
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem hier. Ik ben verhuisd. Ik heb hier alles weer aangesloten. De wifi werkte direct maar sindsdien kan ik op ziggogo alleen de 3 gratis kanalen zien. Al 3 keer de hulplijn gebeld. Alles uitgelogd en app opnieuw geïnstalleerd maar het werkt nog steeds niet. Wij waren zo blij met de service van ziggo de afgelopen jaar maar dat valt heel erg tegen. Vooral omdat ik op de forum dit probleem overal tegenkomt. Graag hulp.
@Robertpolet91 Plaats geen privégegevens in dit forum wat door heel de wereld te lezen is, als je geen bergen spam, phishing mails of valse aanbiedingen wilt krijgen. Criminelen zijn dol op actieve emailadressen.
Een Ziggo forum medewerker zal dit morgen voor je verwijderen.
Als je een nieuw abonnement bij Ziggo hebt, dan heb je een nieuw klantnummer.
Daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo maken met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo en dan zie je je abonnement en de emailadressen die je kunt gebruiken.
https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract
Wil je hetzelfde emailadres gebruiken als bij je oude Mijn Ziggo, dan moet dat losgekoppeld worden uit je oude Mijn Ziggo, dat kan een Ziggo forum medewerker voor je doen.
Laat het hier weten.
Je oude Mijn Ziggo en de daar aangemaakte emailadressen zullen verdwijnen in de loop van de tijd.
net opgelost dankzij het verder zoeken op het forum. Ik had andere inlog gegevens bij mijn ziggo en bij ziggogo. Mijn inlognaam was anders. Nu dezelfde inlognaam gebruikt als op mijnziggo en alles doet het weer
Er was recent een 'opruimactie' waardoor bij een aantal klanten de toegang tot de zenders in Ziggo GO verloren is gegaan, in de meeste gevallen terecht omdat Ziggo GO geen onderdeel was van het abonnement (Internet Only). Welk (TV-)abonnement heb jij precies? Via Televisie en streaming | Mijn Ziggo kun je controleren of je toegang zou moeten hebben tot Ziggo GO.
Hallo,
Dank voor de tips. Ik heb Ziggo tv en internet in december opgezegd en toen in februari weer aangevraagd. Misschien gaat het hier dan in mis? Mijn Ziggo registreert alleen maar facturen tm december 2024 namelijk. Via een omweg (klantnummer om mijnziggo gegevens op te vragen) brengt mij uiteindelijk naar dezelfde Mijn Ziggo pagina als hierboven genoemd. Overigens is die pagina blanco en zie ik alleen bij facturen dus t/m december 2024.
Dank voor de hulp!
Ik vermoed dat je een nieuw Mijn Ziggo-account maken via Registreren - Ziggo en vervolgens bij Ziggo GO inloggen met de gegevens die je voor Mijn Ziggo hebt aangemaakt.
N.B.: Ik heb zojuist het openingsbericht gerapporteerd bij de moderators i.v.m. het mailadres.
@Robertpolet91 In de mails van je nieuwe abonnement staat het nieuwe klantnummer, maak daar je Mijn Ziggo mee aan.
https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract
Wil je hetzelfde emailadres gebruiken als bij je oude Mijn Ziggo, dan moet dat losgekoppeld worden uit je oude Mijn Ziggo, dat kan een Ziggo forum medewerker voor je doen.
Laat het hier weten.
Je oude Mijn Ziggo en de daar aangemaakte emailadressen zullen verdwijnen in de loop van de tijd.
Dank. Ik zou graag mijn oude e-mailadres gebruiken voor het nieuwe Mijn Ziggo account.
Hallo,
Hier hetzelfde probleem. Ik denk dat mijn oude e-mail adres ook nog aan mijn oude ziggo account is gekoppeld. Graag dit ook aanpassen, bij het activeren geeft het systeem aan dat dit al gekoppeld is namelijk.
Alvast bedankt voor de hulp!
@Ramonvdv Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden door een Ziggo forum medewerker.
Na klik op onderstaande link kom je in je profiel, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
@Bert staat erin, bedankt.
Hi @Robertpolet91,
Ik heb je oude account verwijderd. Je kunt je nu opnieuw registreren (met je nieuwe klantnummer, beginnend met een 5) via Registreren - Ziggo. Het kan tot +-48 uur duren voordat Ziggo GO ook in sync is.
Houd er rekening mee dat dit Community-account gekoppeld is aan je oude Mijn Ziggo. Als je nog ingelogd bent, kun je nog reageren. Zo niet; dan is het nodig om ook een nieuw Community-account (met een ander mailadres) te maken als je wil reageren.
@Ramonvdv - Bij jou is iets anders aan de hand; jouw account is juist gekoppeld voor zover ik kan zien. Het e-mailadres dat je hier op de Community gebruikt is correct. We zien dat het bij nieuwe abonnementen soms iets langer kan duren voordat Ziggo GO ook werkt. Ik heb voor de zekerheid alles opnieuw gesynchroniseerd, wil je het vanavond nog eens proberen?
@Alex Je synchronisatie heeft geholpen! Bedankt voor de snelle reacties en oplossing!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.