De bediening van de ziggo go app op mijn Samsung tv hapert regelmatig. De app hangt dan vast (reageert niet meer op de afstandsbediening) en moet dan opnieuw opgestart worden. De tv is van bouwjaar 2025 en draait op Tizen. Met andere apps op de tv zijn geen problemen. De tv is bekabeld aangesloten op het modem.
Aanvulling: Ik gebruik geen mediabox.
Tv tijd(je) van de stroom of app opnieuw installeren willen dit soort problemen nogal eens verhelpen.
Van de stroom halen helpt niet. App opnieuw installeren ook niet.
Hierbij alle relevante informatie bij elkaar:
De App is recent opnieuw geinstalleerd en de tv van de stroom gehaald maar dat lost het probleem niet op. De bediening van de ziggo go app op mijn Samsung tv hapert regelmatig. Altijd in menu "gids en terugkijken". De app hangt dan vast (reageert niet meer op de afstandsbediening) en moet dan opnieuw opgestart worden. De tv is van bouwjaar 2025 en draait op Tizen. Met andere apps op de tv zijn geen problemen. De tv is bekabeld aangesloten op het modem. Ik gebruik geen mediabox.
Nog geen oplossing
Hallo @jozeflangen , welkom op onze Community. Fijn dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Wat een vreemde situatie!
Je mag inderdaad met een televisie uit 2025 er vanuit gaan dat deze krachtig genoeg moet zijn voor onze app. Begrijp ik goed dat dit probleem puur speelt zodra je naar het menu gaat? Tijdens het zappen merk je dit probleem niet?
Controleer eens of bij de app instelling of je smartphone de rechten van onze app ook tijdelijk opschort bij geen gebruik. Wordt dit probleem ook minder zodra je een automatische netwerkselectie uitzet op je smartphone? Zo voorkom je dat je smartphone automatisch gaat verbinden met een ander netwerk dan je televisie.
In welke energiestand heb je de mediabox staan? Merk je ook verschil wanneer je de energiestand in een hogere energiestand zet (als dat mogelijk is)?
Mocht bovenstaand niet de oplossing zijn, wil je dan het type Samsung TV hier delen? Dan denken we graag verder met je mee!
Meindert,
Het probleem speelt altijd in het Ziggo menu "gids en terugkijken". Het menu verschijnt maar reageert dan niet op de afstandsbediening. Ik heb 3 afstandsbedieningen geprobeerd: de meegeleverde Samsung afstandsbediening, een oudere Samsung afstandsbediening en de SmartThings afstandsbediening op mijn smartphone. Bij allemaal hetzelfde resultaat. Mijn smartphone is niet het probleem.
Ik heb (bewust) geen mediabox. De TV is rechtstreeks met het modem verbonden via een internetkabel.
Dit is mijn TV:
Hallo @Meindert
Zie reactie hierboven
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.